teapp planer - to sposób na sprawniejsze zarządzanie artystyczną instytucją kultury. Aplikacja służy do planowania harmonogramów działania (repertuarów, planów pracy), zarządzania zespołem oraz ewidencjonowania rzeczy i sprzętów związanych ze spektaklami.
Wprowadź do systemu pracowników i ustal ich role w systemie. Możesz określić, w jakich dniach/godzinach pracownicy nie będą dostępni albo dać im możliwość dodawania zajętości samodzielnie.
Zaplanuj repertuar, korzystając z wygodnego kalendarza, który wykorzystuje bazę spektakli. Stworzysz plan całego miesiąca w 5 minut. Tworząc w planerze, zostaniesz poinformowany o takich rzeczach jak brak dostępności osoby lub rzeczy (np. projektora) w danym czasie, nakładaniu się spektakli wykorzystujących te same zasoby, o koniecznym montażu scenografii przed spektaklem.
Stworzony plan/harmonogram możesz udostępnić odpowiednim grupom w celu ich akceptacji przed publikacją. Dla przykładu: wysyłasz plan do akceptacji do dyrekcji, dostajesz akceptację i przesyłasz plan do akceptacji do zespołu artystycznego, wszyscy zapoznali się z planem. Publikujesz plan dla publiczności, a zespół otrzymuje szczegółowy plan pracy.
Funkcjonalności nie ograniczają się tylko do planowania repertuaru. Możesz bezproblemowo zaplanować cały proces pracy artystycznej, np. układać „dwutygodniówki” lub dać możliwość asystentowi reżysera do wprowadzania zmian w planie prób.
Za pomocą teapp planera możesz wysyłać spersonalizowane informacje o planie pracy do każdej osoby w instytucji. Każdy może mieć swoje konto w systemie i z niego dowiadywać się, jaki jest jego plan. Możesz też powiadamiać pracowników e-mailami lub powiadomieniami push na telefony komórkowe.
Wprowadzając dane do teapp planer możesz pominąć dodawanie tych samych informacji w kilku miejscach. Automatycznie możesz opublikować dane o spektaklu, aktorze czy też opublikować repertuar na nowy miesiąc – klikając tylko jeden przycisk.
Wprowadź dane o frekwencji danych spektakli i estymuj zyski instytucji. Na bieżąco monitoruj sprzedaż, korzystając z przystępnych wykresów i analiz przygotowanych i spersonalizowanych pod sprawozdawczość Twojej instytucji.
Logiczny układ treści i hierarchii
treści w systemie w nowoczesnej
formie graficznej
Elementy interface można dostosować
pod prywatne oczekiwania użytkownika
Intuicyjne rozmieszczenie
treści oraz widok RWD
Skontaktuj się z nami!